Centrum Usług Logistycznych
specjalizuje się w działalności hotelarskiej, restauracyjnej i cateringowej.
W skład Centrum Usług Logistycznych wchodzi obiekt hotelowy w Warszawie, 17 Ośrodków Szkoleniowo–Wypoczynkowych oraz obiekty świadczące usługi hotelarskie, zlokalizowane na terenie całej Polski. Zatrudniamy ponad 300 pracowników, a nasza oferta stanowi jedną z największych w kraju baz noclegowych, liczącą ponad 2000 miejsc.
W ramach grupy Centrum Usług Logistycznych funkcjonuje także Lotnisko Warszawa-Babice, przeznaczone do obsługi ruchu statków powietrznych lotnictwa państwowego oraz cywilnego
Atutami firmy są przede wszystkim lokalizacje obiektów. Hotele i ośrodki są położone w znanych miejscowościach blisko morza, szlaków górskich oraz w centrach dużych miast.
KIEROWNIK ZESPOŁU OBIEKTÓW W POZNANIU
Region: Poznań, województwo: wielkopolskie
Do obowiązków kierownika należy:
- Kierowanie Zespołem Obiektów w Poznaniu (ZOP) i reprezentowanie go w granicach określonych w pełnomocnictwach udzielonych przez Dyrektora CUL
- Wytyczanie strategii działania ZOP oraz opracowywanie i przekazywanie Dyrektorowi CUL zasadniczych kierunków jego rozwoju
- Zapewnienie rzetelnego i efektywnego prowadzenia działalności ZOP
- Zapewnienie efektywnej i racjonalnej organizacji pracy ZOP poprzez wdrażanie właściwych struktur i procesów, prowadzenie efektywnego zarządzania i zapewnienie należytej obsługi klientów ZOP
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w ZOP w sposób zapewniający ich odpowiednią jakość, właściwą obsadą kadrową
- Zapewnienie ciągłego i sprawnego funkcjonowania ZOP, w tym zapewnienie właściwych warunków pracy
- Organizowanie zaopatrzenia ZOP w niezbędne środki niezbędne do prowadzenia przez niego działalności
- Zapewnienie realizacji zadań inwestycyjnych oraz remontów i modernizacji ZOP
- Nadzór nad działalnością marketingową i promocyjną ZOP
- Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy w granicach udzielonego pełnomocnictwa
- Koordynowanie i nadzór nad działalnością wewnętrzną i zewnętrzną ZOP
- Przestrzeganie przepisów regulujących zasady funkcjonowania CUL
Od kandydatów oczekujemy
- wykształcenie wyższe,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji
- znajomość przepisów prawa pracy,
- doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata)
Aplikacje należy wysyłać na adres: kadry@cul.com.pl
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
WAKACYJNY STAŻ PŁATNY – DOŁĄCZ DO NAS!
- Zakopanem ul. Jagiellońska 30, 34-500
- Międzyzdrojach ul. Krótka 1, 72-500
- Dziwnów ul. Kpr. Koniecznego 13, 72-420
- Świnoujście ul. Słowackiego 4-6, 72-600
- Płatny staż w dynamicznej i przyjaznej atmosferze
- Zdobycie doświadczenia na stanowisku kelner/pomoc kuchenna/pokojowa
- Szkolenie BHP oraz badania sanitarno-epidemiologiczne na koszt organizatora stażu
- Możliwość nawiązania długoterminowej współpracy po zakończeniu stażu.
- Wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł brutto za godzinę
- Statusu ucznia szkoły średniej lub studenta.
- Dyspozycyjności w okresie czerwiec-wrzesień 2025.
- Zaangażowania, rzetelności i chęci nauki.
- Otwartości na kontakt z klientami i gotowości do współpracy w zespole.
- 504 315 775 OSW Zakopane - kierownik
- 512 105 327 OSW Międzyzdroje i Dziwnów - kierownik
- 603 066 665 OSW Świnoujście - kierownik
Specjalista ds. inwestycji i remontów
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 504 315 801
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Kelner / Kelnerka
- Obsługa restauracji i baru w zakresie przyjmowania i serwowania zamówień,
- Znajomość i umiejętność prezentacji menu,
- Przygotowywanie sali śniadaniowej,
- Przygotowywanie sali konferencyjnej oraz przerw kawowych,
- Wysoka kultura osobista i otwartość na ludzi a tym samym profesjonalna obsługa Gości zgodnie z wyznaczonymi standardami,
- Szybkie reagowanie na uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów w sposób gwarantujący pełną satysfakcję gości,
- Dbałość o wizerunek restauracji,
- Przyjmowanie płatności oraz odpowiedzialność za inwentaryzację i powierzone mienie.
- Wysoka kultura osobista,
- Komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji,
- Optymizm, sumienność i zaangażowanie,
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- Dyspozycyjność oraz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- Mile widziana znajomość jednego języka obcego (preferowany angielski),
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku kelner/barman,
- Aktualna książeczka zdrowia dla celów sanitarno – epidemiologicznych.
- Znajomość języka polskiego
- Możliwość budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Osobom, które są w pełni dyspozycyjne do podjęcia pracy w pełnym wymiarze czasu pracy oferujemy umowę o pracę,
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Posiłek w czasie wykonywanej pracy
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Pokojowa / Pokojowy
- Utrzymanie czystości w pokojach oraz części wspólnych w ośrodku
- wysoka kultura osobista,
- dokładność, samodzielność, dyskrecja,
- dyspozycyjność,
- mile widziane doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej.
- miłą atmosferę pracy
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
KUCHARZ
- Doświadczenie na stanowisku kucharza mile widziane,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość systemów kontroli jakości i czystości (HACCP) mile widziana,
- Aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych,
- Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Znajomość języka polskiego w stopniu podstawowym
- Przygotowanie potraw i dań zgodnie z obowiązującymi standardami i recepturami,
- Estetyczne i prawidłowe prezentowanie potraw i dań,
- Przestrzeganie norm i standardów HACCP,
- Dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności i sprzętu.
- Pracę pełną wyzwań w profesjonalnym, ukierunkowanym na sukces zespole,
- Szkolenia stanowiskowe,
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
POMOC KUCHENNA
- Przygotowanie potraw i dań zgodnie z obowiązującymi standardami i recepturami
- Estetyczne i prawidłowe prezentowanie potraw i dań
- Utrzymywanie norm sanitarnych, higieny, bezpieczeństwa i kontroli jakości
- Dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności i sprzętu
- Doświadczenie na stanowisku pomoc kuchenna mile widziane
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość i przestrzeganie norm sanitarnych, higieny, bezpieczeństwa i kontroli jakości mile widziana
- Aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
- Dyspozycyjność
- Pracę pełną wyzwań w profesjonalnym, ukierunkowanym na sukces zespole
- Szkolenia stanowiskowe
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Recepcjonistka / Recepcjonista
Miejsce pracy: Międzyzdroje, Dziwnów
Do głównych zadań będzie należeć:
- bezpośrednia obsługa Gości
- przyjmowanie rezerwacji na pobyt oraz usługi dodatkowe
- dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gości -check in/out, wystawianie faktur
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z Gościem
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Recepcjonistka / Recepcjonista
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych zadań będzie należeć:
- bezpośrednia obsługa Gości
- przyjmowanie rezerwacji na pobyt oraz usługi dodatkowe
- dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gości -check in/out, wystawianie faktur
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z Gościem
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 504 315 816
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa
na 1/2 etatu
Miejsce pracy: Warszawa
województwo mazowieckie
Do głównych zadań będzie należeć:
- nadzór nad dokumentacją Cyberbezpieczeństawa na etapie jej opracowania, weryfikacji, aktualizacji, udostępniania i przechowywania
- planowanie, koordynacja i nadzór nad opracowaniem, wdrażaniem i funkcjonowaniem Systemu i Zarządzania Cyberbezpieczeństwa,
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych ( KRI, Dyrektywa NI2),
- prowadzenie rejestru incydentów Cyberbezpieczeństwa,
- kontakt z podmiotami Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa,
- analizy systemu IT i metod poprawy zabezpieczeń,
- wspieranie procesów bezpieczeństwa Systemów teleinformatycznych przez wdrażanie i rozwój zabezpieczeń technicznych i informatycznych,
- wdrożenie procedur bezpieczeństwa zaimplementowanych w systemie IT,
- utrzymanie i rozwój systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- planowanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu Cyberbezpieczeństwa,
- obsługiwanie incydentów oraz prowadzenie analizy ryzyka z zakresu zabezpieczeń,
- monitorowanie stanu bezpieczeństwa poszczególnych elementów systemów teleinformatycznych, w tym przeglądanie logów i informacji powstałych w narzędziach monitorujących bezpieczeństwo systemów IT,
- identyfikacja luk w zabezpieczeniach systemów teleinformatycznych,
- wykrywanie incydentów oraz analizowanie ryzyka,
- prowadzenie analiz i przedkładanie raportów z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- udział w audytach zewnętrznych prowadzonych w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- współpraca z wykonawcami systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- prowadzenie działań edukacyjno-informacyjnych mających na celu podniesienie świadomości użytkowników końcowych na zagrożenia dla bezpieczeństwa teleinformatycznego
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe w zakresie cyberbezpieczeństwa, bezpieczeństwa systemów informatycznych lub pokrewne,
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa systemów informatycznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office).
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w zakresie informatyki,
- doświadczenie na stanowisku związanym z bezpieczeństwem informacji lub systemów informacyjnych,
- certyfikat audytora wewnętrznego lub wiodącego w zakresie norm ISO 2231,27001 lub 31000,
- inne certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa informacji i bezpieczeństwa systemów informatycznych.
Aplikacje należy wysyłać na adres: kadry@cul.com.pl
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Specjalista ds. zamówień publicznych
Umowa o pracę na zastępstwo
Miejsce pracy: Warszawa
województwo mazowieckie
Do głównych zadań będzie należeć :
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej (w tym wzorów umów, opisu przedmiotu zamówienia, załączników)
- przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń w trybach krajowych i unijnych
- przygotowywanie i aktualizowanie planów zamówień publicznych
- opiniowanie umów i zakupów dotyczących zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznym regulaminem
Wymagania:
- biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych
- biegła znajomość oprogramowania Office (Word, excel)
- minimum roczne doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych
- umiejętność pracy w zespole pod presją czasu
Aplikacje należy wysyłać na adres: kadry@cul.com.pl
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).